BESTELLEN

  • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen.
  • Selecteer de gewenste kleur en maat.
  • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
  • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
  • Controleer of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd.
  • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa (afrekenen) of bekijk je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je deze in de winkelwagen invullen.
  • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
  • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden.
  • Vink het vakje aan en klik op de knop bestelling plaatsen.
  • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
  • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.
  • Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 03/383.18.28. Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.

    Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.

    Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Ja hoor, in de bestelpagina kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
    Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd zal worden.

    Ja, dat kan! Onze website past zich automatisch aan je scherm aan. Het bestelproces verloopt zoals het bestellen via een desktop computer.
    Betalingen kunnen eenvoudig gebeuren zonder kaartlezer via de Bancontact-app of via Paypal.

    Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om de producten in je bestelling te wijzigen. Heb je een fout in je leveradres? Zolang het pakket nog niet klaargemaakt is voor verzending, kunnen wij het leveradres voor je aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantendienst via het nummer 03/383.18.28.

    Nee, er zijn geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, Nederland én Luxemburg zijn gratis.

    Jazeker! Shoppen op onze webshop is 100% veilig!

    Onze betaalpartner, Mollie, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat uw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de Seraphina’s shop optimaal beschermd worden.

    BEZORGING & AFHALEN

    We leveren jou pakje altijd gratis in België, Nederland en Luxemburg.

    Ja, dat kan. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.

    Ja hoor! Onze winkel doet ook dienst als afhaalpunt.

    Gemiddeld wordt je pakje binnen de 3 werkdagen geleverd. De geschatte leverdatum vind je ook altijd in je orderbevestigingsmail.

    Geen probleem! Bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan.

    We bewaren een order van de webshop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder. Als jouw pakje in een postpunt van Bpost geleverd werd, wacht het daar 14 dagen op jou. Als je binnen die termijn niet bent langs geweest om het op te halen, wordt het naar ons teruggestuurd.

    We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid.

    Ja hoor, in de bestelpagina kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
    Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd zal worden.